Cílem je prodat nemovitost VŽDY za co nejlepší cenu a v co nejkratším čase. To se podaří, pokud se používají moderní způsoby prezentace prodeje nemovitosti.

 A co pro prodej nemovitosti dělám já?

8 věcí, díky kterým prodám VŽDY, RYCHLEJI a za VÍC

 

1. Profesionální fotky

Na focení nemovitostí využívám služeb profesionálního fotografa, který používá v některých případech i záběry z dronu. Výsledkem jsou skvělé záběry, které zachytí nemovitost ve všech směrech. Jak vypadá fotografie od profesionálního fotografa se můžete podívat zde:

f37b0130-hdr

exter_0-min 

br7a9416-hdr

 

    

DRON

Pokud to lze a pokud to dává smysl, snažím se nemovitost nafotit a natočit z výšky. Ideálním pomocníkem je dron, který dokáže udělat nádherné záběry z úplně jiné perspektivy. 

 dron 

dji_0142-min  

br7a9360-hdr

 

 

2. Videoprohlídka

Lidé videa milují a dnes si prezentaci bez videoprohlídky téměř nejde představit. Videoprohlídka je nejpoužívanější marketingový nástroj, který ihned zaujme potencionální klienty a zároveň má velký vliv na rychlost prodeje.

 

 

 

 

   

3. 3D scan nemovitosti 

Nejmodernější novinka na trhu s nemovitostmi. Jedná se o trojrozměrný obraz a klient si může nemovitost prohlédnout v klidu doma, kolikrát chce. A při následné osobní prohlídce jde již najisto. 

 

4. Stránka nemovitosti

rsz_1snimek_obrazovky_2021-03-05_v_132153

Co byste řekli tomu, kdybych pro vaší nemovitost vytvořil vlastní webovou stránku? Na stránce najdete kompletní informace od videoprohlídky přes fotografie až po třeba mapu s umístěním nemovitosti. Dnes už prostě nestačí inzerce jenom na realitních portálech. Vlastní webová stránka nemovitosti je prezentace dané nemovitosti se vším všudy.

 

5. Půdorysy

Půdorys nemovitosti je velmi důležitá věc pro potenciálního zájemce. Potřebuje mít představu o prostoru a rozmístění jednotlivých místností, orientaci oken, lodžií a balkónů.

Musí si umět představit jak by mohl v nemovitosti žít. Půdorysy jsou samozřejmostí při inzerci nemovitosti. 

m4244-ceskalipa

m4891-mimon3dc nabrezni_2d_patro

 

6. Inzerce

Při propagaci nemovitosti samozřejmě nevynecháme žádný důležitý realitní portál

euro i_dnes reality_cz s_reality

 

7. Prezentace na sociálních sítích

 

FACEBOOK

Samozřejmostí je prezentace nemovitosti na facebooku. Tento způsob propagace má obrovský dosah a zaujme i lidi, kteří třeba zrovna nemovitost nehledají.

vystrizek-png_1

vystrizek_1

A to včetně PLACENÉ REKLAMY, která díky přesnému zacílení má obrovský dosah na velkou část možných klientů. 

vystrizek-png_2

 

TIK TOK

Jsem i na Tik Toku! Sociální sítě prostě vládnou světem. Na této sociální síti připravuji krátká informační videa z realitního světa.

vystrizek-png_3

 

YUO TUBE

Pro propagaci zakázky využívám i svůj Youtube kanál, protože YouTube je jeden z nejpoužívanějších kanálů na internetu a jeho návštěvnost dosahuje ohromných čísel. 

vystrizek-png_4

 

     8. Aukce 

Nově poskytuji majitelům nemovitostí prodej formou aukce. U některých nemovitostí se sejde velký počet zájemců a je potřeba transparentně rozhodnout o kupujícím. Zároveň musí aukce být rychlý a jednoduchý proces. Více o aukcích vám rád sdělím na osobním setkání nebo telefonicky.

Podívejte se jak může vypadat aukce i vaší nemovitosti:

 

  

A ještě něco navíc

 

Dále pro vás zajistím:

1. Průkaz energetické náročnosti budov (PENB)

2. Odhad tržní ceny před prodejem nebo pro dědické řízení

3. Advokátní úschovu kupní ceny

4. Znalecký posudek a daňové přiznání

5. Přepis energií

 

Dává vám to smysl? Potřebujete poradit? Napište mi nebo zavolejte.

Můžeme probrat u kávy co je nejlepší udělat pro prodej nemovitosti za nejvyšší cenu.

 

 ONDŘEJ ŠPAČEK - realitní makléř

777 333 359

spacek@euroreality.net 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení